Sit ups tävling och nyttigheter

Jag sitter och klurar på en ny design, men vet inte vad jag ska komma på, och medans jag gör det så blev jag bjuden på lite måndags grogg, haha, man kanske ska vara lite impulsiv och åka på det!
Haha ja varför inte?
Är ju trotts allt ledig imorn. Sedan funderar jag på om min studentklänning ska ta och komma? för vill gärna veta om jag kommer i den. Haha
Just ja, Alexandra och jag har ju blivit lite duktiga och ska skippa godsakerna, ut och motionera och jag har gått med i Maddes tävling att hinna göra 1000 sit ups tills på lördag! så lär kanske sätta igång nu!

 

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.