11.11.29

Jag har inte så mycket att skriva här förutom att dagarna rullar på, och jag har inte mycket att säga förutom att allt känns värdelöst och jag är på depphumör. men det var ju inget ovanligt, Idag har jag inte gjort något alls som vanligt då typ. Jag har nu slutat röka och ska börja röra på fläsket och äta bra och hoppas på resultat. För det här funkar fan inte, jag önskar ju att jag inte vaknar på morgonen för jag mår så förbaskat värdelöst och jag känner att ni skiter fullständigt i det och man vill ju bara läsa roliga saker och intressanta saker. Så skriver mer när jag har nått bra att komma med, Imorn blir det att åka till Uppsala och jobba lite med Rosita igen, det känns ju iaf bra. Eftersom jag behöver lite kosing så jag kan köpa lite julklappar.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.