4 days

Har sovit i botarbo inatt eftersom vi målade min säng igår, eller grundfärgen, men vet ni vad jag glömde jo ta före bilder men jag ska göra det på allt annat, har fixat en super fin spegel möbel idag till mitt rum och så ska massa möbler målas. Kommer inte vilja gå ut ur mitt rum sen. Mjuuums. Nu är det torsdag och det innebär att jag ska ner till Tusensköna och hjälpa till lite, sedan blir det att måla min säng lite och sen ska jag va barnvakt och imorn blir det barnvakt till två vildingar i Botarbo, så blir en lugn helg för mig. och det behövs. Eftersom det ska firas stort den 12 de!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.