Good day, Bad things, one life

Gårdagen vart först lite strulig men efter jag bestämt mig att skita i vad som händer så kom alla bra människor och det vart faktiskt en riktigt lyckad kväll, dock lite roligt med alla människor som var där och sakerna som hände, men man lever bara en gång och man fyller bara tjugo en gång så vafan. Live your life.
Idag har man sovit fram till kl 14 typ sedan degat i soffan sen åkte jag ut i skogen och träffade min älskade saknade hund och gick en myspromenad och sedan myste jag lite extra med henne och har haft en bra kväll! Nu sitter jag ute hos Annso och umgås eftersom hon är orolig över Pontan som fick åka in till akademiska så ställde jag upp och komma hit och göra henne sällskap. Och jag kom fram till att det var ju ett smart drag med tanke på att vi just nu inte har nått internet hemma så jag kan varken ladda ner nya avsnitt av Greys, slöhänga på face, eller spela wordfued. Men nu kan jag göra allt plus att jag har bra sällskap, Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid rasmus och annso och kolla på shrek tills han somnar. Eller jag somnar nog först! haha illa. Nej nu ska jag sluta babbla gojja. Godnatt.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.