halvmeter hög räkmacka

Idag har jag gjort mitt första besök på systembolaget, det var lite spännande och nervöst för det kändes som jag inte fick vara där inne och att dom kollade snett på mig, sen har jag käka lite lunch med annso och spana in snygg snygga poliser i Tierp. vad kom dom ifrån liksom?
Sen blev det att hjälpa henne lite i butiken tog en powenap och nu sitter jag här ute i skogen men denna gång har jag min älskade dator med mig.. Så nu kan jag nörda lika mkt som annso.
Sen har jag blivit lovad en halv meter hög räkmacka och vin, sedan att hon ska noppra mina ögonbryn! vad tror vi om det? Neej nu vart det mkt, nu ska jag ta mig i kragen och äta upp nått.
Godnatt.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.