Kärlek svider

Nu har jag krypit ner i sängen under mitt stora fluffiga varma och mysiga täcke, ljusen har slocknat och jag ska slå på en film eller serie. Suoer mysigt. men saknar att inte ha sällskap i sängen det är så ensamt och tomt, Jag älskar att vara singel på helgerna och bara göra vad man vill och flirta vilt. Men usch och blä vad jag saknar att ha ett förhållande ibland. Det var kul ett tag att vara singel, men nu börjar jag sakna förhållande livet igen. Men vafan jag fyller 20 om några veckor och jag borde leva livet som ung medans jag kan, men att bara ha någon som finns här. Håller om mig på natten, som viskar att han finns här för mig och att jag alltid kan luta mitt huvud på hans axel svider. Men som sagt kärleken kommer när den kommer.
Nobody Is Perfect.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.