Ruuuligt sörru

I know, dålig uppdatering. Men jag har faktiskt inget roligt att skriva, förutom att jag är vaken alldeles för länge om nätterna och sover bort halva dagarna, sen kollar jag på Greys, Idag har jag faktiskt bakat lite muffins, vart ju sådär om jag ska säga det själv. Sedan tog jag med mig några och kilade till Butiken Tusensköna och agerade lite hjälp och limmade väggar när Anso skulle tapetsera. Duktig tjej, Nu på kvällskvisten har jag suttit alldeles för länge (3 timmar) och försökt installera det där jävla sims som jag laddade ner, jag har fixat typ allt så när jag ska spela står det sätt i cd 1. what a fuck. Jag har ju inte ens en skiva eftersom jag laddade ner det!! Tur att det kommer en datanörd och hjälper mig imorn.
Nej nu borde jag sova ska faktiskt försöka pallra mig upp kl 9 och försöka hjälpa Anso att måla och limma mera väggar, sedan blir det en liten spontan utgång med datanörden. Ruuuuligt.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.