det räcker tjockis

Fan helt otroligt! Varit i stan med Karolina, innan vi började shoppade blev det såklart en sushi lunch på sushi yama.
Sen hittade jag faktiskt ett par jeans! och det var super rea, så skit bra! sen vart det ett par till byxor, typ jeans! tro det eller ej! jag som aldrig hittar byxor, så vart det en svart transparent skjorta, leggings, eyeliner och hårinpackning. sen avsluta vi det hela med en fika! Bra fint. Nu på kvällen har jag ätit lite till som om jag behövde det? nej tjockis. Men vart iaf tacos sen har jag kollat på halva jag saknar dig med mimmi, men kan inte kolla klart på sådant sorglig själv. Så får vänta tills imorgon innan jag kan fortsätta. Nu blir det Greys och sova sig lite så man pallar jobba 9-17 tills på lördag!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.