massa jobb

Sitter just nu i soffan hemma hos barnen och kollar på nyheter? just nu. men men roligt det med, imorn blir det äntligen jobb igen, har inte jobbat ordentligt sen måndags! känner mig bra rastlös och hoppas att sjukhuset ringer snart så jag får komma och tabort mina halsmandlar, jag är bra less på dom nu, nog för att det inte gör ont längre och jag känner mig inte sjuk, men det är jobbigt att andas och att svälja och det kommer det att vara ett bra tag antar jag.
Nu när jag varit ledig så länge hade jag kunnat söka massa jobb, hängt på gymmet och sånt där, tror ni att jag har gjort något av det? nej inte direkt. Jag heter ju Josefine. Bra där, nej nu ska jag kolla lite jobb, kasta mig i säng och kila upp tidigt imorgon och kila hem och söka lite jobb sen ska jag jobba 13-19 typ. Fint de..













STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.