12.04.05

Tänkte börja med att säga Godmorgon!
Fyfan igår var jag så slut så somnade efter jag kommit hem och gjort mig en matlåda, helt färdig. Idag har jag sovit ruset av mig och ska snart bege mig till tåget och inta ett jobb pass 12-20.30
Imorn är det 13-19.30 sen är det långhelg för mig! bra skönt..
Dessutom verkar det som jag får åka bil hem på fredag! Awsome.
Nej nu ska jag sluta knäppa kort på mig själv och håra av mig äckliga byxor, eftersom det är så jävla mkt hår här nu för tiden, plus en sak, Issie och Esther tycker inte om varandra fyfan vad dom slåss.. där av ännu mera hår överallt för det bara ryker hårtussar!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.