12.04.17 tredje

Jag har kommit på lite saker jag inte gillar.
• När folk låter när dom äter, smackar osv..
• Vänta....
• När folk skickar sms och sen inte svarar..
• Dolt nummer...
• Kallt, snö, regn, frysa och allt sånt snusk..
• Barn...
+ en hel del andra saker som jag säkert har missat. men nu ska jag åka till Österby och hämtar biljetter till Gabis studentskiva men verkar som jag har kastat 200 i sjön eftersom alla dissa mig vart efter så tänker jag inte gå själv och defenitivt inte med 2 biljetter. Så om någon vill ha två biljetter till studentskivan den 26 april på BJ så hör av er..








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.