12.02.02 tredje

Okej ja jag sitter fortfarande här, nu ska jag faktiskt se till att kamma till mig och sedan kila över till min fru och sedan ska man vara barnvakt. Fint de. Imorn är det fredag då ska jag jobba mig lite på ICA och servera munkar och kaffe till folk för att jag är så snäll! haha
Eller för att jag inte har nått bättre för mig.
Nej slut på mitt snick snack. verkar ju finnas andra som kan sköta det bättre?

Vart jag ville komma med det, är att man ska inte lita eller berätta nått för någon. Det leder bara till problem tydligen..








jag saknar dig, mig och framförallt oss! pusss.

2012-02-02 - 22:18:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.