12.03.12 andra

Ja men roligt att alla smittar just nu, för jag har försökt att undvika alla sjuka människor för att jag har så kasst imunförsvar, men det har kommit på mig nu, har ont i nacken och ryggen, orkar knappt hålla upp huvudet och halsen börjar dumma sig med, men käka lite c-vitamin och hålla tempot uppe så jag inte blir ordentligt sjuk, tänkte visa er några av mina senaste fynd.
Äkta sameskor! i läder. köpte dom på second hand för 25 :-
En Petrov pälsmössa, värd runt 300-700 :- Köpte för 20 :- på second hand
Jacka på rean på H&M för 45 :-
Spetsklänning 20:- på second hand.
Har gjort riktiga fynd på senaste tiden, gillar verkligen dessa plagg, dom behöver inte vara dyra för att sitta bra och vara snygga.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.