12.03.16 förbannad

Idag är ingen bra dag, ända sen jag vakna imorse har jag bara haft en känsla av att ingenting är roligt eller att jag bara är allmänt nere, så idag har Heidi och jag tvättat bilar och sedan ingenting mer, nu sitter jag hemma å är arg för att jag inte har något körkort eftersom min laddare är i Tierp och inte jag... så kommer inte ha en telefon på hela dagen imorn när jag ska jobba 8-20 det känns ju förjävla bra.. Så arg. så nu ska jag gå och lägga mig å äta popcorn och kolla på film och önska att någon låg bredvid och pilla mig i håret eller bara pussa på mig nu när jag är förbannad..








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.