12.03.24

Har insett att jag är typ mentalt störd. Jag kan inte vänta, det är det värsta jag vet att vänta på saker och ting jag vill att allt ska ske när det ska ske, typ.. eller nått. Ja iaf, därför jag känner att denna dag inte kommer bli bra, börjar med att jag somna runt 4 med Heidaan, ställer klockan på nio, för ska åka till stan runt tio, väntar väntar och sitter fortfarande och väntar på att segproppen annso ska blir klar så vi kan åka för jag har inte tid att vara i stan hela dagen.
Men iaf så får väl se vad det blir med det, men annars ska jag väl umgås med min fina och dansa pausa hela kvällen eller nått. haha neej nu ska jag lägga mig ner i Heidis säng igen, medans hon jobbar.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.