12.03,26 andra

Dansa, Pausa.
Skit i det om du är tjock, smal finnig eller ful, vi ska ha så jävla kul.
Idag är en bra dag förutom att min nacke värker som bara den, skulle verkligen behöva en massage, men känner att det får vänta. Nu ska jag jag jobba min sista dag på ICA! ska bli både skönt men tråkigt! har haft så roligt med CIA på jobbet nu dom sista dagarna. men känns skönt med ett nytt fräscht jobb där ingen kommer känna igen mig som annicas dotter utan som Josefine,
Nej nu ska jag sluta babbla, slå en pling till min älskade och sedan pallra mig.

åh, vart har du fått jobb älskling? :D

2012-03-26 - 20:24:53








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.