13.02.09

Igår vart det in till Uppsala och så slet dom ur min navelpiercing! mitt hjärta! men det var tydligen inte min grej. sedan vart det filmmys med Heidi och Micke och sen tog sig Micke och jag oss till grabbarna som var fulla och satt å lana! bra roliga! haha så kom inte därifrån förrän vid 3 någongång och det var då helvetes resan började! Jag körde volvo och det var snökaos, och bilen är låg och platta smala skit däck! skulle från skyttorp till botarbo för att lämna mammas bil och sedan från botarbo till Örbyhus och vi bytte förare typ 100 ggr, sen när jag äntligen kommer utanför här så hittar jag inte nyckeln då ligger den i mammas bil så bara sätta sig att köra ut i skogen igen! Men den här gången gav jag mig fan på att jag skulle klara det själv och det gjorde jag! landade i sängen här typ 5.30 så var lite mör men jag hade ju bäste A här så det gick bra! Idag har vi bara myst och nu är jag själv och ska äta lite mat innan Micke kommer å kollar melodifestivalen med mig.. Och senare kommer förhoppningsvis A tillbaka! 
 
 
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.