Bakning

Vakna vid 5.30 idag å kände mig alldeles för pigg, gick upp och då förstod jag varför jag hade vaknat! Ryggvärken! 
Jag vet inte hur jag ska förklara smärtan. Känns som att ryggraden rör sig när jag rör mig och när jag sätter mig ner så åker den upp några cm. Ont som bara den gör det ialla fall..
Gick upp ialla fall å bakade sötpotatis bröd, men vart inte riktigt nöjd måste fortsätta ändra receptet lite. Men det ser gott ut. Sen var det bara att rulla till jobbet. Idag står jobba på schemat sedan uppkörning för truckkort! Ja får se hur det går! Tror inte det går så bra. Är inte riktigt haj på det där än! 
Sen ska jag hämta hund å åka & störa karln min lite. 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.