dålig uppdatering

Fullt upp igår, var till Bålstad å köpte en turbo, sedan mot sthlm för att kika in ljud till audin! Men kommer in lite nya saker som jag var med intresserad av i januari så väntar tills dess istället! Kommer bli bra det här, känner jag! Sedan vart det full karriär hem å fixa iordning sig å direkt till stan för personal fest, väntades bowling å god mat på olearys så det var toppen! Idag är det heldag i garaget. Men den började bra, skulle testa lyfta en tung tunna så gjorde illa ryggen och sen skulle hjärtat hjälpa mig med en taggtråd till mitt lilla pyssel så fick den nått spratt å flög rakt in i ögat på mig. Haha så nu är man lite blå å öm, men ingen kommer ihåg en fegis. Full fart.
Håller nu på att måla lite grejer som ni snart kommer få se. Och karln lyfter ur motorn ur sin bil! 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.