hemmaplan

När man kommer till jobbet på hemmaplan och möts av att slänga 3 backar kyckling och 2 stora sopsäckar kött. Ibland förstår jag inte saker och ting. Man kan göra fel beställningar och etc. Men det är inte första gången man möts av det här och knökfullt i kylen av saker som inte går upp å som knappast kommer sälja så bra efter den här veckan, å definitivt inte den mängden i denna lilla by! 
Skönt att det här är min sista schemalagda helg här, sedan kan jag fokusera framåt på mitt andra jobb och studierna som jag ligger alldeles för långt efter med. Ikväll blir det middag hemma hos hjärtats mormor och sedan plugg å slökväll innan jobb imorgon med..









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.