jobb,plugg,jobb

Eftersom det är ganska mycket med allt plugg å jobb nu så har jag lite svårt att planera in hundvakt och sånt till rufus. Helt enkelt att få ihop min vardag. 
Hinner inte riktigt plugga heller. Men måste ta tag i det imorgon å ihelgen! 
Men då är det tur att man har så fina nära å kära som kan ta hand om min lilla lurv. 
Min fina vän var ut idag å rasta rufus medans både mamma och jag jobba och att sedan ikväll få komma hem till att det står en redbull på kylning till morgon dagen och choklad på bordet gjorde ju inte direkt saken sämre. 
Så fina nära å kära jag har! Synd att jag inte visar bättre hur mycket jag uppskattar dom. 
Men det ska det bli ändring på! 
Eller så vart jag bara snäll av chokladen jag åt! Kanske ska börja äta mera choklad! 
Godnatt på er mina fina läsare! 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.