lucia? nej inte idag..

Okej först vill jag bara säga hur mycket jag hatar blogg.se s app! Hade skrivit aslångt och så skulle jag lägga in en bild så försvann allt! Andra gången den här veckan. 

Ser allt mer och mer inlägg på facebook & instagram om luciatåg, luciafin, lucia glitter och allt sånt där! Vad är det med er? Lucia är imorgon. Jag förstår skolorna med luciatåg. Men resterande, orkar ni inte vänta en dag?
Om 2 år är julafton på en lördag ska vi då fira den på fredagen den 23 december då istället?
Skärp er. Förstör inte våra fina traditioner vi har. Som valborg! 
Kvalborg,valborg,finalborg. 
Vad är det för skämt? Snart kommer inget firas längre eller midsommar på julafton och vidare. Om ca 60 år kommer nog ingen i sverige ens veta varför vi firar våra traditioner.
Supa kan ni göra ändå, bär glitter när fan ni vill och ge presenter när ni känner för det. Men låt tradition va tradition. 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.