rufus

Kom hem från jobbet för en stund sen å rufus skrek till han brukar göra så ibland när han kliar sig för hårt eller så! Men nu gick han konstigt när vi var ut å så trodde jag han var förstoppad för han betedde sig lite konstigt när vi var ute. Men när vi kom in igen märkte jag att han pep å skrek så fort jag nudda han så förstod att nått var fel. Då han sprang å gömde sig under sängen. Kollade under all päls å det visar sig att han har ett stort sår på bakbenet vid svansen :O vafan kom det ifrån. Katten?! Å det gör så ont i mitt hjärta å se han så ledsen å jag kan inte göra nått. Nästan så jag vill åka till uppsala med han på en gång. Men blir jour vaken inatt istället å hålla koll på han å åka direkt till XL imorgon bitti!  :( 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.