wifi i en matbutik?

Idag kom en kund in i 40 års åldern å visade sin mobil och sa: 

- har ni wifi
- eh va? (Jag)
-ah så jag kan logga in? 
-nä det har vi inte
-men jag hitta ett här där det står anslagmaxi?
-ah men det är nog till kontoret för det ligger bakom väggen här.
-okej ah va dåligt! 

Alltså seriöst vart är världen påväg? Är det bara jag som är gammal modig men ska man inte handla på en affär? Eller är det verkligen nödvändigt att va på instagram/facebook hela tiden! För det var exakt vad hen gjorde när jag vände mig om och stod där i säkert 10 min!! Blir så frustrerad vart denna värld är på väg! Visst jag älskar att surfa men man behöver inte göra det 24/7.










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.