Går mobilen före barnen?

Allt för ofta ser jag föräldrar som är ute med barnvagn eller barnen i handen och med mobilen i fokus, men för fan?! du har en människa, ett liv, en person, din eget blod och kött bredvid dig, Prata med han/hon. Det är ditt eget barn, Hur ser deras framtid ut om ni inte ska prata med barnen, men det har vi ju redan sett hur det påverkas.
Jag har inte barn själv så jag får säkert inte yttra mig, men är det nått jag har svårt för så är det telefoner och internet. Ja jag sitter massor, men är ja med vänner försöker jag prata med dom, är jag å handlar så handlar jag, är jag ute med hunden så försöker jag prata och leka med han, visst det händer ibland att jag kanske tar en bild på han men det är ju för att han är ju så förbannad snygg! och sen kan jag med prata i telefon. Men det finns en gräns.
Skärp er föräldrar! Väx upp och bli föräldrar, inga jävla curling föräldrar! ni är mesiga..

 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.