Esta

Efter att ha haft strul med Estan till resan så ringde jag amerikanska ambassaden i sthlm och berättade situationen och hon svara med att skicka mig till någon visum avdelning varav den killen svarade mig med att ringa svenska ambassaden i wasinghton, försökte ringa dom några gånger men upptaget så mailade dom min situation och som svara mig med det där är amerikanska ambassaden i sverige som har hand om så dom borde kunna hjälpa dig. Men eftersom det är så illa att ambassaderna inte kunde hjälpa mig så fick jag å karln slå våra kloka huvuden ihop! 

Och tillslut lyckades vi lösa det och min esta är återfunnen! Vad skulle jag göra utan denna karln, han kan tamefan allting den där. Jag är så glad att jag har dig. Tack för att du kompletterar min ganska tomma hjärna! ♡

 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.