100 % handmade

Godmorgon! Vi var helt trasiga här hemma igår, vart inte många knop, gjorde hemmagjord pizza och kollade på melodifestivalen bara.
Igår var jag som jag sa till Örbyhus och var på litet besök till Butik Wikin, samt hämtade ut ett paket som hade kommit till Örbyhus, varför vet jag inte. Haha
Dom innehöll iallafall mina fina muggar från kockums som jag vann på auktion här om dagen! Och jag är så nöjd. 
 
Så här kommer lite bilder på vad jag köpte i butiken samt på mina fina muggar. 
 
 
(marmor plattan är ifrån Butik Wikin)
 
(skålarna och muggen ifrån Butik Wikin) 
Jag älskar dessa fina skålar. 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.