Ellos

Godmorgon! Nu har vi klivit upp ur sängen och varit på promenad, sedan var jag ner och hämta ett paket, samma surtant som förra gången. men lite trevligare, hon kanske hade fått sig ett nyp inatt. hahah nej men förlåt. hahah
Var iallafall ett stort paket ifrån Ellos, innehållandes en överkast, 2 örngott till prydnadskuddar samt ett nytt kakfat då sambon råka ha sönder den andra.
Vart ett i mint grönt nu, jätte fint. 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta upp min lilla skål med yoghurt så blir det lunch dejt med sambon sen, då jag inte hade gjort någon matlåda till han så får man bjuda på mat istället. Men det gör ingenting för mig. Haha för jag får ju välja vad vi ska äta.. 
 
 
Ursäkta stöket i bakgrunden, ska försöka städa lite på fredag! 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.