Fullmåne

Usch det här måste varit den jobbigaste natten på länge, knappt sovit något alls.
jag brukar ha svårt att sova men det har blivit bättre och bättre, tills igår då jag var klarvaken och kunde inte sova alls. 
 
Och nu när det är dags att gå upp insåg jag ju att månen var väldigt stor igår, så kanske var fullmåne? Har ni haft det problemet? Men så såg jag att fullmånen är ikväll, så antar att jag inte kommer kunna sova så bra inatt heller. 
Jag som verkligen behöver min sömn just nu. 
 
Jaja. Godmorgon på er iallafall dags att kliva upp och gå ut med vaffen och sedan  bege mig till gymmet! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.