Inte mycket på agendan idag inte

Vart inget gym och jag somnade på soffan och vaknade massa timmar senare, fab life. hahha 
Helt förstörd, men nu har jag lagat mat till sambon samt postat paket och duschat och tagit hand om mig själv, sitter just nu med en lermask i ansiktet ifrån The Body Shop! 
Imorgon ska jag testa min nya contour palett, jag ska nämligen på en liten invigning av en inrednings/presentbutik i hem trakterna i Örbyhus. Butik Wikin, 
Så passar på att hälsa på lite folk också när jag ändå är där ute, 
Så först ska jag hem till en killkompis och bjuda på frukost sedan ska jag se om lite äldre människor är hemma så Vaffen och jag ska komma och hälsa på. 
Och såklart invigningen av den här Butiken, jag är så sjukt taggad, hon har lagt upp så mycket fina bilder på allt hon har i butiken och låtit oss följa med hela tiden så kommer bli fattig på kuppen! Men det gör ingenting. Förhoppningsvis får jag fånga henne och hennes butik på bild så ni också får vara en del av butiken! 
Invigning imorgon kl 10-14 Butik Wikin i Örbyhus! Missa inte.
 
(Rufus fick alla <3 dags present på posten idag av sin fina mormor)
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.