Kastspya

Alltså man vet att man kört hårt på gymmet när man kastar sig in på toaletten i omklädningsrummet och ger ifrån sig en kastspya. Nu sitter jag i soffan och goffar i mig. Kände att jag behövde massa mat! 
Haha
Vart en härlig röra. 
Tonfisk, ägg, alfagroddar, majonäs och kikärtor. Mumma. 
Satt som en smäck kan jag lova. Körde lite super set idag. 
Knäböj och burpees 5 varv. 
armhävningar och armpress 5 varv. 
Kettlebell och hängande armhävningar 5 varv och konditions träning samt avslutade med rodd 500 meter så fort jag kunde! 
 
Så nu ska jag göra mig iordning och gå ut med vaffen och sedan ner på stan och kolla läget på marknade med grannen! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.