Marknad i Uppsala

Var på marknad igår ju, glömde berätta mera om det igår, marknaden var nere på Vaksalatorg och det var jätte mysigt!
Luktade brända mandlar och munkar långa väg, och fanns massa gott. 
Ner och kolla med er och shoppa hem lite delikatesser, eller bara strosa runt och känn lukten och smaka på allt gott dom bjuder på. 
Jag smakar ju på allt. tycker det är fantastiskt. 
Kom hem med lite ostar till mig, sambon och mamma, så alla vart nöjda och glada här hemma.
 
 
peace peps!

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

2016-02-02 - 14:22:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.