mat i mängder.

Godmorgon! eller förmiddag! 
Ställde klockan på 7.30 men sov som en klubbad säl så vaknade inte förrän kl 9. 
Tog med mig hunden och drog ut på en långpromenad i våra små skogsområden, lite isigt men sol sken och det var så skönt.
Bara gå och lyssna på podcast och bara känna solens strålar steka på kinden, nu längtar jag efter våren, det kan vara en av dom bästa årstiderna känner jag.
Nu sitter jag här och trycker i mig en brakfrukost, och det var riktigt behövligt, sen ska jag ta min dermaroller och sedan bara ta hand om mig själv i badrummet dag innan jag ska kvällsjobba. 
Jag vet inte om jag ska ta mig till fyrishov och simma lite och sedan bada bastu, det hade ju varit sjukt nice. 
Men tror det tar för mycket tid och jag kommer bara känna mig stressad. 
Nä det får bli en annan dag när jag är ledig. 
Igår när sambon kom hem från garaget på kvällen så hade jag gjort iordning en slafsig brioche burgare med lila klyftpotatis, Satt riktigt bra i kistan faktiskt. Blir mycket mat på den här bloggen men det är lite det jag lever för. 
Hoppas ni gillar det! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.