Samvetet

Godmorgon! Vart en sen morgon idag, sov alldeles för länge, Vaknade 10. Nu har jag varit ute med hunden och sitter och dricker kaffe. 
Har tagit på mig träningskläder och funderar på om jag ska ta mig till gymmet faktiskt, har ju bokat in lunch träff imorgon med massa god mat, så då kanske det är lika bra att jag ligger på idag och imorgon innan! 
 
Nu är det såhär att man generösa super mamma tänkte samla in saker, mat och leksaker till katthemmet Samvetet här i Uppsala, 
Man kan även swisha dom direkt en liten summa, eller kontakta mig om man vill lämna saker och mat så sköter vi resten! Jag tycker det är toppen och det ska bli så skönt att få starta året med att göra en god gärning för behövande katter. 
In och kika på deras hemsida om du även kan tänka dig att bli kattfadder eller jourhem eller adoptera en kissemiss. 
 
http://uppsalakatthem.com/
 
(Lånad bild)
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.