Spring rolls

Nemen godmorgon bloggen! 
Japp här hemma vaknade vid 9 tiden och slö surfa lite i sängen medans jag försökte väcka lill prinsen. 
Han är inte alls på humör nu för tiden, har varit jätte hängig dom senaste dagarna. 
Vi gick ut på en liten promenad i regnet och han ville knappt röra sig. 
Så nu har jag lagat spring rolls till brunch! Och så sitter vi i soffan och kollar på Så ska det låta.
Var ju sjukligt gott med spring rolls iallafall.
Man kan ju blanda i precis det man känner för. jag hade i detta : 
 
Spring Rolls ala Josefine
 
Rispapper
Ris
Gurka
Färsk ingefära
Färsk jalapeno
Morot
Alfaalfa
Kycklingfärs
Majs
Salladslök
 
(var godare än vad det ser ut)
 
Peace peps!
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.