Upp & Ner

Godmorgon bloggen!
Uppe och redo för att inta ett pass på gymmet med min PT, insåg efter helgen att jag gått upp i vikt igen, efter allt gott man ätit. Men bara påt igen!
Gissar på att det blir lite flås, ben och rumpa idag! Sedan skulle kanske min mamma komma in och hälsa på så det blir skoj.
Sen har jag lite ärende efter gymmet med som jag ska ta tag i på en gång annars glömmer jag bort det och kommer på det för sent.
Vi gick och lag oss i hyffsat bra tid igår, vi måste bli bättre för vi är uppe så sent jämt, sen upp tidigt morgonen efter, helt trasiga.
Men idag känner jag mig ganska utvilad iallafall!
 
Just nu sitter jag här i soffan med en kopp kaffe och taggar till och inser att datorn vart iallafall lite bättre med windows 10 så det känns ju skönt! med tanke på att den uppdaterade hela dagen igår!
 
Nej nu ska jag kasta i mig det här och blanda en shake och dra mig till gymmet. Alltid i sista sekund!
 
 
 Peace peps!

Kul! Jag ska själv komma igång med träningen igen, det är bara att kämpa på! :)

Svar: Ja det är kul när man väl kommer igång, men det gäller att hålla sig peppad och motiverad! Man får peppa varandra! :)
Josefinegadle

2016-02-15 - 08:56:40








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.