Alex och Sigge

Godmorgon! 
Nej nu ljög jag igen, kl är faktiskt halv elva och vaffen och jag har tagit oss en morgon promenad och nu äter vi frukost, här är det gröt med bananer och mjölk och en smoothie med massa gott. Vaffen får frolic! hahaha
 
Oj va roligt att se att så många är inne och läser. Välkomna. 
jag tänkte kolla lite med er vad ni tycker är intressantas att läsa om i en blogg? vad är ni ute efter?
själv gillar jag bilder, smink och beauty tips! 
lämna gärna en kommentar!
 
Jag har fastnat helt för Alex och Sigges podcast, om ni inte lyssnat på den, in och lyssna. väldigt skönt tidsfördriv. 
 
 
peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.