Balsam metoden

Godmorgon! nej okej god middag kanske. klockan är faktiskt halv tolv snart. Jag tog mig en välförtjänt sovmorgon idag och har varit ute med lilla vaffen på promenad, så nu sitter vi och äter "frukost" och kollar lite på youtube.
 
Jag har börjat med balsam metoden för mitt hår och ska se om det växer någonting nu när jag gör det. Jag hörde att det skulle funka om håret slutat växa och går av i topparna när man har slitet hår. Så upp till bevis. Produkterna jag använder för sista tvätten shampoo och balsam till metoden. 
 
Vill ni har ett mer invecklat inlägg om balsammetoden, hur man gör, vilka produkter som är godkända att använda och sånt, kommentera då detta inlägg. 
 
 
Puss peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.