BCAA - aminosyror

Har idag införskaffat några nya BCAA här hemma så har haft provning då det är 3 olika märken och smaker.
Första är en citron/lime smak ifrån mmsports. Den är lite konstgjord i smaken och lite för bitter för min smak.
Dom andra 2 är ifrån gymgrossisten! 
Den andra är en cola smak ifrån delta nutrition, den luktade precis som glassen igloo och den smakade som smält igloo med. Så den gillade jag skarpt. 
Den sista är en tropisk mango från star nutrition och den luktade väldigt gott när den var ut blandad och smakade lite som cvitamin brus fast utan bruset. Om det makes sense. Hahah men den var också helt okej! 
 
Vaffen gillar att alltid vara i vägen för mina bilder, det är tur han är söt! 
 
 
Peace out peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.