Dreamcatcher

Nemen godmorgon godmorgon! 
Här ligger jag kvar i sängen fortfarande och lyssnar på lite podcast som vanligt. 
Jag har så fruktansvärt ont i benet idag, men som mamma säger: Vill man vara fin, får man lida pin.
Oh ja det gör ont.. Men nu är den klar och det ser awsome ut, fortfarande väldig svullen och röd men kommer bli bra när det lägger sig.
Nästa gång jag besöker matte ska vi täcka över en gammal tatuering, min första som jag har på foten och det kommer bli kanon har så många ideer. tur att jag har ett stort ben. hahah
 
Nej nu ska jag väcka vaffen och gå ut med honom, sen ska jag försöka få i mig nått att äta och rulla mot gymmet.
 
 
Peace peps!
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.