Hembakat

Godmorgon! nja förmidddag då!
Varit ute på en lite längre promenad med vaffen och lånade även grannens hund.
Sitter just nu med limupplösning i hårbotten då jag har fullt av lim i hela hårbotten från mitt löshår som jag tog ur för ett tag sen och allt lim sitter kvar. 
Så nu ska jag försöka få ur det också så jag kan färga min utväxt!
Sitter även med podcasten i öronen och frukost på bordet, bestående av gårdagens bakade bröd samt en smootihe med massa gott och kaffe! 
Idag blir det lite lungt innan jag ska jobba kväll igen! 
Hoppas ni får en trevlig fredag! 
 
 
 
Peace peps!
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.