Konsum

J*vla grinkärring! Inte konstigt att det inte går så bra för Konsum, när man bara verkar anställa gamla inbitna grintanter.. 
Jag har en liten hund, väldigt liten hund och det regnar, snöar blåser och är svinkallt ute och han hade jacka men frös ändå, det sitter tiggare på hela torget och bilar som kör där uppe så känner inte för att sätta fast honom där, så jag bestämde mig helt enkelt för att lägga han innanför jackan å gå in snabbt för att hämta mina paket och sa till första personalen jag såg att hoppas det är okej , det var lite kallare än vad vi trodde och log lite snällt.
- Nej det är det inte, men nu är ni ju redan inne. 
Man ba eh okej, ah tack då. så skulle jag hämta paketen så var hon skit otrevlig där med så vart förbannad och tog mina paket och ba gick därifrån. 
Är det nått som jag inte tål så är det otrevlig personal. För jag själv jobbar på butik så jag vet hur viktigt det är att vara trevlig så länge ingen är otrevlig mot dig först, då får man fräsa lite. haha
 
Men ialla fall. Till det roliga, min efterlängtade Kat Von D - Eye contour palette. Im in love...
Och lite annat bra att ha! 
 
 
Peace out peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.