långpromenader & röd mosiga kinder

Är det bara jag som älskar när man kommer in från en lång promenad eller en heldag ute i snön och kinderna blir alldeles varma och röd mosiga, kan vara bland det härligaste jag vet.
För det första väcker det så många fina barndomsminnen och för det andra så känns det som man har åstadkommit lite nytta och äntligen får njuta av värmen som omfamnar kinderna. 
 
Har ialla fall varit på en lång promenad med grannen och hundarna, jätte trevligt och mysigt, gick runt lite i dalen och hälsade på hästar och alla dessa skidåkare som hittar ut på helgerna här i staden.. 
 
Nu sitter jag här i soffan och inväntar maten som står i ugnen och sen ska jag ge mig ut i garaget och fixa lite på skrutt bilen innan jag ska inta kväller. 
 
Hoppas ni har en lika fin lördag som jag har! 
 
 
 Peace out peps!
 
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.