Mask of magnaminty

Jag var in på Lush för att köpa en ny ansiktsmask då jag insåg att den jag köpte där sist hade gått ut när jag köpte den men det kollade inte jag, och funderade om den skulle vara så hård när man smeta på den på ansiktet så har använt den och inte direkt känt att den funkat så mycket. 
Så nu är det dags för ett nytt test så denna gång kollade jag en extra gång innan jag köpte den att den inte gått ut. nu var den mycket krämigare och lukta bättre och satt mycket bättre på ansiktet. Haha
Så här sitter jag grön i ansiktet med hårfärg i skallen med. Time to get beautiful again..
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.