Multipel Skleros " MS "

Godmorgon! 
Här sitter jag i soffan med en kopp kaffe och myser, har varit på en promenad med vaffen och ätit frukost med sambon, nu har han åkt och gör lite nytta och jag sitter kvar här och tänkte mig blogga, youtube och kolla lite. 
 
Träffade en dam på jobbet igår som var så himla gullig. 
Hon berättade att hon bloggade och jag vart glad och sa att jag också gillade att blogga. 
Då var hon snabb och sa ah men jag får cash för det. 
Oh snap! där knäppte hon mig på fingrarna, in och läs hennes blogg vet ja. 
 
Hon heter Linda och är 38 år och när hon var 16 år fick hon diagnosen (MS) och i denna blogg har hon fått möjlighet att skriva om sitt liv. 
 
http://www.annasassistans.se/author/lindas/
 
 
 
Peace peps! 
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.