Pingis & öl

Men hej bloggen, nej jag hade inte glömt bort er, det var bara så att vi vart bortbjuda till några kompisar och så vart det lite stressigt efter garaget.
 
Men ialla fall nu är lill bilen fixad, så nu har jag värme igen så jag slipper frysa ihjäl! 
Han kan han min sambo..
 
Efter garaget vart det hem och duscha sen bar vi iväg ut till skogen! haha nej då. men ut på landet ialla fall, satt där och prata och drack lite öl och hade det allmänt trevligt, men sen spåra det ur. 
Då var det dags för Pingis turnering, det var ju inte igår direkt! Men så roligt det var! 
Så tack grabbar för en riktigt trevlig kväll! 
 
Idag då!  Ja man mår ju lite sådär, klen som man är, men jag är ialla fall uppe och bakar lite bröd! 
kommer recept och bilder senare när det är klart! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.