Starbucks

Gooodmorgon! Ja det vart lite dåligt med inlägg igår, men som sagt jag hade lite kvalitets tid med en vän, Shoppade lite ljus bara faktiskt, och käkade mat och jag invigde såklart Starbucks som äntligen har öppnat här i Uppsala. Efterlängtat? eh ja! 
Kändes som att vara tillbaka i LA tills jag gick utanför dörrarna och det var svinkallt, men ialla fall. 
Idag står det lite gym på schemat, sen blir det faktiskt inte roligare än så tror jag, men håll utkik för bloggen kommer hållas uppdaterad! 
 
Igår var det premiär av bilbyggarna med på TV4 sport, missa inte det på onsdags kvällarna! 
Så då vart vi bänkade här hemma med massa gott och sällskap och tittade på det med. 
Man vart ju inge sugen på att boka en resa till Las Vegas i November och åka på Sema show när jag fyller år och allt. 
 
 
 
Peace peps!
 
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.